2777
2789
عنوان

شات🥺😍

| مشاهده متن کامل بحث + 572 بازدید | 62 پست
دعا نویست خوب بوده 🤣🤣🤣شوخی میکنم عزیزم پایدار باشید 

🥰😘

کاش بچم دختر بشه🥺💋❤️دوست دارم موهاشو شونه کنم خرگوشی ببندم براش لاک بزنم نازش کنم🌱😍فرشته کوچولو عاشقتم 😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه میشه عاشق بی محلی باشی؟ من برای عشقم جون میدادم اما الان باهاش قهرم چون مثل تو رفتار می‌کرد و سر ...

فک نکنم به آقایون هرچی بیشتر محبت کنی جو میگیره زور میگن🙃

کاش بچم دختر بشه🥺💋❤️دوست دارم موهاشو شونه کنم خرگوشی ببندم براش لاک بزنم نازش کنم🌱😍فرشته کوچولو عاشقتم 😇
اصلا منو یاد کامنتای اینستا انداختی لعنتی😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بخدا من قهر کنم سرد جواب میدم اینطوری قربون صدقه می‌ره آخر صلح نمیکنم اون قهر می‌کنه 

واقعا اسی دعا نویسش خوب بوده🤣🤣

اسمم شادی ولی خودم غمگینم🤐
جرررررررر😂😂😂شمارشو میخام

دعا نویسم خودم🙈

کاش بچم دختر بشه🥺💋❤️دوست دارم موهاشو شونه کنم خرگوشی ببندم براش لاک بزنم نازش کنم🌱😍فرشته کوچولو عاشقتم 😇
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بخدا من قهر کنم سرد جواب میدم اینطوری قربون صدقه می‌ره آخر صلح نمیکنم اون قهر می‌کنه&n ...

نه من از اول اینطوری بودم باهاش اونم اونطوری بود الان یه ساله باهیم مشکلی نبوده 

فک کردم واقعا روشم خوبه🙂

کاش بچم دختر بشه🥺💋❤️دوست دارم موهاشو شونه کنم خرگوشی ببندم براش لاک بزنم نازش کنم🌱😍فرشته کوچولو عاشقتم 😇
من بنویسم سلام خالی دقیقا خون بپا میکنه ک چرا سردی باید بنویسی سلام عزیزم یا ی کلمه کنارش بنویسی

واقعا؟🙂

کاش بچم دختر بشه🥺💋❤️دوست دارم موهاشو شونه کنم خرگوشی ببندم براش لاک بزنم نازش کنم🌱😍فرشته کوچولو عاشقتم 😇
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بخدا من قهر کنم سرد جواب میدم اینطوری قربون صدقه می‌ره آخر صلح نمیکنم اون قهر می‌کنه&n ...

واااای دقیقااااا تازه جامون برعکس میشه دیگه ما باس بریم ناز کشی😂😂😂

نه من از اول اینطوری بودم باهاش اونم اونطوری بود الان یه ساله باهیم مشکلی نبوده  فک کردم واقعا ...

عزیزم ما چهار سال با همیم منم زیاد قربون صدقه ش میرم ولی خب در هر دو صورت چ قربون صدقه برم چ نرم همو دوست داریم 

آدم وقتی کسی رو دوست داشته باشه دیگه تو قربون صدقه ۲۴ ساعت هم بری بازم میخوادت ولی اگه نخوادت چ قربون صدقه بری چ نری نمیخوادت 

اسمم شادی ولی خودم غمگینم🤐
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز