2777
2789
عنوان

بتا ۱۹

489 بازدید | 10 پست

کسی با این بتا یک روز بعد از موعد پریود ، بارداری سالمی داشته؟ 


من ۶ ماه پیش بعد از ۴ روز تاخیر بتا ۸۰ بود و بارداری پوچ بود .

همش نگرانم اینم همینجوری باشه .

اگه کسی تجربه داشته ممنون میشم بهم بگه 

‌.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فکر کنم باید تکرار کنی گلم منم بتام 21 بود مشکوک. دوروز بعد تکرار کردم شده بود 75. باردار بودم

اره شنبه باید برم دوباره تکرار کنم

شما بعد از چند روز تاخیر ۲۱ بود؟

ممنون عزیزم یکم امیدوار شدم 🙏


اره عزیزم نگران نباش. لقاح دیر انجام شده. یروز بعد موعد 19 بودی

من 4 روز بعد 21 بودم😅😅باز وضع تو بهتره

مهم نیس عدد چند باشه. مهم اینکه دوروز بعد دوسه برابر بشه

اره عزیزم نگران نباش. لقاح دیر انجام شده. یروز بعد موعد 19 بودی من 4 روز بعد 21 بودم😅😅باز وضع تو ...

اره عزیزم درسته 

من بارداری قبلی ۴ روز تاخیر ۸۰ بود ولی دوبرابر نشد و هفته ۸ سقط شد، چون پوچ بود 

برا همین میترسم دوباره خدا نکنه پوچ بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز