2789
عنوان

ضد جوش

940 بازدید | 14 پست

ضد جوش ایرانی یا خارجی

برای بعد اصلاح

چی پیشنهاد میدین؟

استفاده کرده باشین نظر مثبت و منفیتون رو میخوام

مخصوصا راجب اریترومایسین و کلیندامایسین

این دوتارو آرایشگر بهم معرفی کرده

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

با بند جوش میزنی چرا اصرار داری انجامش بدی؟

با تیغ اصلاح ابرو اصلاح کن

بعدشم باید آبرسان و مرطوب کننده فاقد مواد مضر بزنی جوش هم نمیزنی دیگه

ضد جوش هم میخوای برای جوش هایی که به هر دلیلی آدم میزنه ضد جوش دکتر تونا فارماسی و امتحان کن

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
اصلاح با تیغ ابرو حس میکنم موهارو ضخیم تر میکنه

حس که جواب نیست

تحقیق کن

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز