پسر خالم رفت کوچه بازی کنه اومد بهش گفتم خوش گذشت یه چیز های خیلی بد میگفت تازه چندنفری درباری دختر همسایه هم......
چیکارش کنم بگم به خالم😥
وات د فاز اقا زندگی رو همونجور راحت بگیر که اون به تو سخت میگره انقدر بخند بگن دیوونه ای کلا مثل اینه باش صاف باش باهمهههه هرکی هم باهات مشکل داره مشکل خودشه😜 تو که باهاش مشکل نداری؟؟؟ بخور بپوش بگرد بخواب کلا کوالا باش اون ته مها یه خورده تلاش کن فینیش چیز هایی که گفتم یادت نررررررههههه
وات د فاز اقا زندگی رو همونجور راحت بگیر که اون به تو سخت میگره انقدر بخند بگن دیوونه ای کلا مثل اینه باش صاف باش باهمهههه هرکی هم باهات مشکل داره مشکل خودشه😜 تو که باهاش مشکل نداری؟؟؟ بخور بپوش بگرد بخواب کلا کوالا باش اون ته مها یه خورده تلاش کن فینیش چیز هایی که گفتم یادت نررررررههههه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه خالت ادم بی خیالی نیست بگو ک حواسش ب پسرش باشه با اینا نره بازی کنه
خیلی بیخیال
وات د فاز اقا زندگی رو همونجور راحت بگیر که اون به تو سخت میگره انقدر بخند بگن دیوونه ای کلا مثل اینه باش صاف باش باهمهههه هرکی هم باهات مشکل داره مشکل خودشه😜 تو که باهاش مشکل نداری؟؟؟ بخور بپوش بگرد بخواب کلا کوالا باش اون ته مها یه خورده تلاش کن فینیش چیز هایی که گفتم یادت نررررررههههه