2789
عنوان

حاملگی

51 بازدید | 0 پست

سلامدوستان من ایودی دادم الان یکساله مرتب هم پریود میشم و الان هم پریود هستم ولی همش حس میکنم یه چیزی توی شکممه مث تکونای بچه به نظرتون امکانش هست باردار باشم؟ خیلی استرس دارم

برای خوشبختی بچه هام صلوات..ممنون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز