2777
2789
عنوان

جررررر

122 بازدید | 7 پست

اقا نصف شب بود 

دوستام ان بودن

برای دوستام اومدم تاپیکای ترسناک رو فرستادم خوابشون ببره😂😂💔💔💔💔

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام، حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟ تو مست مست سرخوشی من مست بی سر سرخوشم، تو عاشق خندان لبی، من بی دهان خندیده ام.. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐😂

😂🗿

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام، حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟ تو مست مست سرخوشی من مست بی سر سرخوشم، تو عاشق خندان لبی، من بی دهان خندیده ام.. 

کدوم بده منم بخونم😁

https://ninisite.co/discussion/topic/7598995/تختم-خود-ب-خود-میلرزه-شبا

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام، حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟ تو مست مست سرخوشی من مست بی سر سرخوشم، تو عاشق خندان لبی، من بی دهان خندیده ام.. 

مرسیو🌻

https://ninisite.co/discussion/topic/6716352/بسته-شدن-خود-به-خود-�%

86شمام

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام، حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟ تو مست مست سرخوشی من مست بی سر سرخوشم، تو عاشق خندان لبی، من بی دهان خندیده ام.. 

مرسیو🌻

خواهش عزیزم⁦❣️⁩💚

من از برای مصلحت، در حبس دنیا مانده ام، حبس از کجا؟ من از کجا؟ مال که را دزدیده ام؟ تو مست مست سرخوشی من مست بی سر سرخوشم، تو عاشق خندان لبی، من بی دهان خندیده ام.. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز