سلام لطفا کمکم کنید من مجردم و هرماه چند روز پریودیم عقب میوفته این ماه ۱۱ ام کنکورم دارم میترسم انقد عقب بوفته که شنبه سرجلسه یهو پرید بشم
این ماه باید ۶ام پریود میشدم ولی هنوز نشدم و چند روزی هست که دردسینه دارماما از درد کمر و شکم خبری نیست از ۱ تیر تا الان ۶ روزی ام هست که زیره و رازیانه میخورم( ۲ روز از وسطاش نخورم)
میگویند ب عقایدم احترام بذار! میگویم تو حتی نمیدانی عقایدت چیست!مختلف الاضلاعی ک هر زاویه اش ب چندسو است!___آفتاب پرستی ک در شب ماه را میپرستد___حاصل عشق مترسک ب کلاغ مرگ یک مزرعه است...
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اینکه چیزی نیس یچیزی باعث شده پریودیت نامنظم بشه حالا برای احتیاط سر جلسه کنکور ك میخوای بری ...
آخه اگه الانام پریود نشم و دیر تر بشه میترسم بیوفته تایمی که عمل بینی دارم ۲۸ ام بعد کم خون بشم و عملمم لغو بشه😭😭😭😭😭 من ۲ روز بعد پریود شدنم همیشه خونریزیم کمه روز اولشو اذیتم که نگرانم سر جلسه پریود شم و درد داشته باشم همه چی خراب شه