2777
2789
عنوان

دوغ

164 بازدید | 11 پست

چندروزیه معتاد دوغ خوردن شدم انگار وقتی میخورمشا دلم خنک میشه انگار عطش دارم 😐نمیدونم چرا اینجور شدم فقط دلم میخواد دوغ بخورم با یخ زیادی

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو بابامی که اومده سایت😬😬

😂.

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
مال گرماست  شربت خاکشیر یا تخم شربتی بخور توش آبلیمو بریز برای رفع عطش خیلی خوبه

اره فک کنم.بعد منم تو شهرای جنوبی زندگی میکنم .

اتفاقا تابستونا همیشه آماده دارم شربت خاکشیر

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
منم ی هفته پشت سر هم هی میخوردم تا دیگه دلم نیومد بخرم    


 جونم‌حال میاد بخدا انگار مس  ت میشم

قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
شرق الان عین جهنم از بس گرمه جنوب ک دیگه بدتره😑

اره دیگه کم کم‌رسیده ۴۹ ۵۰ 


قشنگ‌ترین تعریفی که از تعهد وجود داره، اینه که اگر یه نفر رو قلبا و با تمام وجود دوست داشته باشی،تعهد آسون‌ترین چیزیه که می‌تونی بهش بدی. چون هیچکس جز اون به چشمت نمیاد، و هیچکس نمی‌تونه به اندازه‌ی اون آدم برات زیبا، مهربون، و کامل باشه …‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سکته کردم🥲

saraaka | 2 ثانیه پیش

رفیق

ورملا_69 | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز