2777
2789
عنوان

گشنمه

78 بازدید | 18 پست

بچه که بودم،همیشه میگفتم اگه یه روز پولدار شم،یه کامیون کیم میخرم،

حالا الان اصن از کیم خوشم نمیاد،یه دونه ش رو هم نمیخورم چه برسه به کامیون و ازین حرفا

ولی الانا تا گشنه م میشه،دلم فقط پیتزا میخواد🥺

عاشقانه دوسش دارم،هر لحظه بهش قکر میکنم،چرا تو انقد گرون شدی!؟چرا کسی برام پیتزا نمیگیره!چرا من بی قرارم!

 

من الان داشتم اسنپ فودو با حسرت نگاه میکردم! 🤦😂

اره اونکه عکساش وسوسه انگیزه،

الان شوهرم میگه دارم میرم مغازه میخوای پفک بخرم برات،

گفتم نه پیتزا میخوام

گفت اون صدوخوردی هست.پفک نهایت بشه ده بیست تومن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پنیر پیتزا بگیر خودت با مایه ماکارونی یه چیزی سمبل کن نمیشه؟

نه حتما باید زیرش نون باشه،اونجوری دوس ندارم

بعد الانم معده م سوراخ شده،وقت پختن ندارم😄

یه دونه چونه ی بربری بگیر و مخلفات پیتزا یه بسته هم پنیر پیتزا بگیر خونه درست کن هم سالم تر و هم قیم ...

گاهی درست میکنم

الان هم دیر شده،نونوایی بسته س،پنیر پیتزا یخ زده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

برنامه پول

pony_pink | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز