2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تا 11 نمیرسی بخونی ؟؟ میتونی کف دستت بنویسی دستکش بپوشی اگه گفتن چرا پوشیدی بگو دستام عرق میکنه&nbs ...

تا ۱۱ اگرم برسم اونقدر خوب و کامل نیست

کف دستم سخته چون خانواده خودم گیر میدن😐

تو برگه بنویسم زیر لباسم قایم کنم چی؟

رو پات بنویس

اینم نمیشع

چون من امسال کلا حضوری نرفتم مدرسه

بعد ناظم به لباسام گیر داد چون لباس مدرسه نبود

گفت یه مانتوی بلند بپوش

منم یه مانتوی بلند مشکی پوشیدم با جوراب شلواری و یه کفش خوجمل😂

با توجه به جوراب شلواری این حرکت ممکن نیست🤦‍♀️

رو مچ پات

کف دستت

 اگه هم میخاستی برگه ببری به محض نشستنت برگه رو بزار زیر میز اگه میز از این صندلیا باشه زیرش ی جا داره واسه قایم کردن سر جلسه هم خیلی راحت میتونی درش بیاری

چیزی‌دَر‌گوش‌ِقـٰاصِدَک‌هـٰا‌گُفتِه‌اَم‌اَز‌آرِزوفَرـٰاتَر...🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز