برنامه ای که حداقل حداقل مطالعه روزی یه عمومی و یه اختصاصی توش باشه. به اندازه کافی بینش فرصت استراحت داشته باشه ( مهم نیست چی میخونی. مهم اینه که پربازده بخونی.) و برنامه درست تست زنی داشته باشی. دوتا تاپیک دارم با نام توصیه های کنکوری. تو یکیشون تجربه خودم از تست زنی رو نوشتم.