2777
2789

تنها ماندم در خاکستر غم آنهمه آرزو دل دیوانه

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تنها ماندم در خاکستر غم آنهمه آرزو دل دیوانه

غمگین بود😶

            تخت جمشید قشنگی هست در چشمان تو                            من تو را دارم دگر شیراز میخواهم چکار؟!

سلام


با اجازه استارتر


یکی از آشناهام پسر جوون فوت کرده


یه فاتحه مهمونش کنید🙏🏻


به اسم فرشید

❤️🌱😇ایمان دارم به دست خدا که دستهام رو محکم گرفته و باعث تک تک موفقیت هامه✨اتفاق های خوب همیشه بودن و هستن فقط کافیه ایمان قوی داشته باشین🌕🙏🏻 یه جایی میفهمی که باید سبز باشی تا جوانه بزنی...🌱و من سبز هستم😊🌿
سلام با اجازه استارتر یکی از آشناهام پسر جوون فوت کرده یه فاتحه مهمونش کنید🙏🏻 به ا ...

خوندم عزیزم روحش شاد🌹

            تخت جمشید قشنگی هست در چشمان تو                            من تو را دارم دگر شیراز میخواهم چکار؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز