mariiiiiaa76 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 505 عنوان ازدواج... 293 بازدید | 19 پست بنظرتون ازدواج خوبه؟؟ از زندگیتون راضی هستید؟ چرا من میترسم وقتی اسم زندگی مشترک میاد!!؟؟ 1401/02/30 | 17:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دوازدهمین_باران عضویت: 1399/05/22 تعداد پست: 3454 من تازه ازدواج کردم خداروشکر راضیم منم مجردیم مثل شما از ازدواج می ترسیدم .
۷۲ایلین عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 248 هم خوبه هم بد و هم سخت سختیش زیاده ولی اگه همدیگه رو دوست داشته باشین کنار هم میتونین
میترا_77 عضویت: 1400/03/13 تعداد پست: 1092 موقعش برات برسه اون ترس میریزه...و ترس نداره چشماتو باز کن روی هوا بله نده تا مدتی زیرنظر بگیر پسر رو بعد بسم الله...من هنوز متاهل نشدم ولی خب اطرافیانم یه سریا ناراضین یه سریا هم راضی
negar0011 عضویت: 1400/08/03 تعداد پست: 2151 با توجه ب وضع اقتصادی و اکثرا اعصاب نداریم سر هرچیزی دعوامون میشهکلا سختهههه خیلی حالا ما تازه اول راهیم اونایی ک بچع دارن مسئولیتشون بیشتره سختره
mariiiiiaa76 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 505 من تازه ازدواج کردم خداروشکر راضیم منم مجردیم مثل شما از ازدواج می ترسیدم &nb ... انشاالله همیشه خوش باشی...
mariiiiiaa76 مدیر استارتر عضویت: 1400/09/16 تعداد پست: 505 هم خوبه هم بد و هم سخت سختیش زیاده ولی اگه همدیگه رو دوست داشته باشین کنار هم میتونین خودم سه سالی میشه با یکی در رابطه م اون میگه نهایتش تا دوسال دیگه که ازدواج میکنیم من میگم نه فعلا نه
alishamishealisha عضویت: 1400/09/12 تعداد پست: 591 منم مجردم خیلی خوش میگذره 🤤🤣 این دوران خداست راحتو اسوده
۷۲ایلین عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 248 خودم سه سالی میشه با یکی در رابطه م اون میگه نهایتش تا دوسال دیگه که ازدواج میکنیم من میگم نه فعلا ... به نظرم من سختیش فقط یکم مشکلات مالی و بعضی موقع ها دعواس🙃