2777
2789
عنوان

فندقم مرد...

287 بازدید | 17 پست

اخ خدا

جوجه مینا ۲ هفته ایم مرد

امروز اصلا حال نداشت، غذا کم میخورد . بدنش سرد شده بود گرفتم دستم گرم بشه ، چند دقیقه بعد دیدم خشک شده مرده‌..

این ۲ هفته اندازه یه سال باهاش حرف زدم و بهش عشق ورزیدم...براش شعر میخوندم‌‌.

امروز دیدم منقارش بزرگ شده ، پاهاش بزرگ شده ، پر هاش سیخ شده...

چقدر بهش عادت کرده بودم...

فکر نمیکردم بمیره انقدر ناراحت شم...با گریه دارم مینویسم...

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخی😕

دردناکترین مرگ پسرنوح داشته:                                             تصورکن داری غرق میشی خر                                          از کشتی بابات برات دست                                            تکون میده!😐

الهی

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

وای الهی بمیرم میدونم خیلی سخته 😭

منم گریم گرفت 

مخصوصا وقتی بدونی اون چشمای خوشرنگ خاکستری دیگه باز نمیشه 😭😭😭

یه هدفی دارم که باید بهش برسم یه جورایی دلیل زندگیمه .  عشق و عاشقی و اینا نیست اصلا تو این فازا نیستم . خدایا خودت یه کاری کن بتونم به هدفم برسم .   من فقط به خودت اعتماد دارم و میدونم تنهام نمیزاری .    درسته سنم کمه اما درک و شعورم بالاست .   آقایون درخواست دوستی ندین به هیچ عنوان تحت هیچ شرایط .  اسم کاربری ها یادم نمیمونه .  

حالتو میفهمم😔💔

ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
فکر کردم دوراز جون باردار بودی😬

منم

تیکر یکسالگی پرنسس مامان💜دخترم روشنی نور دوچشمان منی ❤❤بهترین هدیه از جانب یزدان منی ❤❤نمیرود از سرم نگاه زیبای تو ❤❤ تو بهترین هدیه دنیای منی ❤❤ عشق مامان مامان عاشقته ❤❤من یک مادرم هیچ کس مرامجبور به مادری نکرد من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت همه حجم سکوتی,که گاه از خودگذشتگی نامیده میشودتا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشدمن نه بهشت میخواهم نه اسمان و نه زمین بهشت من زمین من و زندگیم نفس های ارام کودکی توست که در اغوشم رویای پروانه ارزوهایت رامیبینیمن مادرم ,همانی که خالقم ذره ای از عظمتش را به من بخشید تا تجربه کنم حس بزرگی و لامتناهی شدنش را من هیچ نمی خواهم هیچ هیچ روزی به من تعلق نداردهمه روزها ساعت هاو ثانیه های من تویی ومن دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو وهیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق تو را به این دنیا خوانده ام…

استارتر از من به تو نصیحت 

اگه بازم یه جوجه دیگه رو به زندگیت راه دادی وقتی دیدی حالش بده یا حتی قبل از اینکه حالش بد شه ببر دامپزشکی 

یه هدفی دارم که باید بهش برسم یه جورایی دلیل زندگیمه .  عشق و عاشقی و اینا نیست اصلا تو این فازا نیستم . خدایا خودت یه کاری کن بتونم به هدفم برسم .   من فقط به خودت اعتماد دارم و میدونم تنهام نمیزاری .    درسته سنم کمه اما درک و شعورم بالاست .   آقایون درخواست دوستی ندین به هیچ عنوان تحت هیچ شرایط .  اسم کاربری ها یادم نمیمونه .  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز