2777
2789
النگو اینه ای

قشنگن ولی زود خش میشه قشنگیش از بین میره

توی شازده کوچولو یه قسمت بی نظیر داره که میپرسه اگر بیفتم چی؟؟؟؟!!  😕و اونم جواب میده عزیزمن اگر پرواز کنی چی!؟😍به جای اینکه همیشه بگی اگه نشه چی؟؟؟ یه بار بگو اگر بشه چی؟!😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه انگشتر خوب خرید، میشه آینه ای بخری، من هفته پیش قیمت کردم سایز یک دونه ای دو و هفتصد در میومد، ...


نمیدونم طلا فروشه چرا النگو آینه ای سایز 1 رو برا من 16 میلیون ونیم حساب کرد خدا ازشون نگذره الهی 10 گرم ونیم بود حدود 6 ماه پیش

من رینگ مس دارم میخوام طلاشو بخرم تا به النگو آیینه ایهام ببادتو برنامم همین بود

البته اگه دستبند ظریف هم میشد خوب بود

خدایا میشه سال‌99 رو حذف کنیم دوباره نصب کنیم آخه این ویروس داره🥺😬
من از اینا میگم قیمت کردم

آره پهن تره کلا شد نزدیک 11 گرم

چه خوبه اینا اگه همیندقیمت حسابم کنن دوتا بردارم بندازم وسط 3 تایی که دارم

ممنون گلم😍

خدایا میشه سال‌99 رو حذف کنیم دوباره نصب کنیم آخه این ویروس داره🥺😬
آره پهن تره کلا شد نزدیک 11 گرم چه خوبه اینا اگه همیندقیمت حسابم کنن دوتا بردارم بندازم وسط 3 تایی ...

اره اینا خیلی خوبه قیمت پایینه هر وقت پول کمم داشته باشی میتونی بخری، دخترعموم پونزده روز پیش سایز ۳ رو گرفت ۳و خورده ای، ولی من سایز یک که اندازه دستمه رو قیمت کردم گفت دو و خورده ای، برای پس انداز عالیه حتما بخر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز