سلام کلیپ عقد دوستمو یه عکاس درست کرده بود فقط برای ادیتش پونصد گرفته بود ازش هیچ کار خاصی ام نکرده بود فیلمارو چسبونده بود به هم و اهنگ زده بود روش همین،من ادیتش کردم همشون میگفتن واسه تو خیلی قشنگتر شد
با اینکه بدون هیچ هزینه ای درست کردی واقعا یه تومن زیاد بود واسه چسبوندن سه تیکه فیلم به هم،خیلی علاقه دارم به عکاسی همه ام میگن برو حرفه ای یاد بگیر،حیفه واقعا
نمیدونم از کجا شروع کنم شما میدونین؟؟