2777
2789
عنوان

شوهرم...

360 بازدید | 18 پست

یه دعوایی بین من و شوهرم پیش اومده که من ۱۰۰ درصد مقصرم. اونم هیچی نمیگه فقط سرد شده. نمیدونم چجوری جبران کنم. از صب چند بار پیام دادم یک کلمه ای جواب میده. میگه بخشیدمت ولی من خیلی عذاب وجدان دارم...

چیکار کنم برگردیم به حالت عادي ☹😢😭

خبر داری زمین گرده؛ لگد کردی لگد میشی؟!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زمان میخواد بهش زمان بده

توایم مدتم جبران کنم با محبت و هرچیزی که خوشحالش میکنه

خداجونم بابت همه اتفاق های خوب زندگیم ازت ممنونم،هر روز داره زندگیم بهتر  و بهتر میشه ومن شادتر و خوشحال تر ، خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

یه شام عالی لباس خوشگل و آرایش خوب و شمع بچین و عود روشن کن و....😂❤️

ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!

بهش محبت کن شام خوب براش بپز خوشگل کن برید بیرون بعد شام برید شهربازی سوار کشتی صبابشید😐😂❤

میشه یه صلوات برای حل مشکلم بفرستی عزیزم😊🙏ممنونم اگه میشه یه صلوات هم برای شادی روح شهید ابراهیم هادی هدیه کنید♥️مرسی🧿بنده عاشق مرلین مونرو هستم😍🥺تنها کسی که طرفدارشم🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز