2777
2789
عنوان

کیش

298 بازدید | 22 پست

سلام خوشگل خانما 

بنظرتون خرداد ماه وقت خوبیه برا کیش رفتن 

یا اونجا از گرما میمیریم😂

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همین الانم از گرما میمیری!

من فروردین رفتم روز هاش قابل تحمل نبود، مدام تو هتل...

                                   خدایا شکرت🙏                                      ذخیره تخمدانم کمه اگه سوالی در این مورد داشتین تاپیک آخر خودم بپرسید جواب میدم.     👇🏻👇🏻👇🏻                                              👨‍👩‍👧                                    بدن پس از زایمان عزیز من!                                      اول از همه من از تو متنفر نیستم، برعکس، من خیلی بهت افتخار میکنم.   تو یک انسان کامل رو در خودت رشد دادی، او را گرم و ایمن نگه داشتی و به او اجازه دادی تا رشد کند، سپس با شجاعت و از خود گذشتگی او را رها کردی تا به دنیا بیاید.   تو اورا تا زمانی که توانستی تغذیه کردی و من به این افتخار میکنم!!!         تو شکست نخوردی، تو کارهای شگفت انگیز انجام دادی... ممکن است متفاوت از گذشته باشی، اما زشت، آسیب دیده یا زخمی نیستی...     تو زیبا هستی و من به تو افتخار میکنم❤️
وسط زمستون برو😁

اونجا نمیتونم دیگه برنامه زمستون بود ولی پاییز بچم دنیا میاد دیگه نمیتونیم سفر بریم شوهرم میگه بیا ماه بعد بریم 

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  
همین الانم از گرما میمیری! من فروردین رفتم روز هاش قابل تحمل نبود، مدام تو هتل...

☹️

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  

خرداد تهران میپزیم چه برسه کیش

ولی خدایی این فصل ها نرو الکی فقط پولت میره

داداشم اینا پارسال رفتن میگفت فقط تو هتل بودیم ، شب میومدیم بیرون میگفت گرمازده می‌شدیم حالمون بد میشد

بخاطر ارزونی رفته بودن الکی پول هدر دادن

با ابله بحث نمیکنم،مخصوصا خشکه مقدس فاقد عقل ،ریپلای نکن چون مزخرفات یه فاقد مغز رو نمیخونم و جواب نمیدم،عارم میاد وقتمو حروم کنم واسه یه موجود بی ارزش

خرداد تهران میپزیم چه برسه کیش ولی خدایی این فصل ها نرو الکی فقط پولت میره داداشم اینا پارسال رفتن ...

من برا ارزونی نمیرم 

میخواستیم زمستون بریم ولی پاییز زایمان میکنم 

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  
من برا ارزونی نمیرم  میخواستیم زمستون بریم ولی پاییز زایمان میکنم

من شمارو نگفتم داداشم اینا تو خرداد رفتن چون تور ارزونتر بود ولی میگفت اصلا نتونستیم تفریح کنیم نهایتش همش هتل بودیم و مرکز خرید دور میزدیم

این ماه ها به درد نمیخوره الکی بری کلی هم خرج کنی خوش نگذره،فقط زمستون

با ابله بحث نمیکنم،مخصوصا خشکه مقدس فاقد عقل ،ریپلای نکن چون مزخرفات یه فاقد مغز رو نمیخونم و جواب نمیدم،عارم میاد وقتمو حروم کنم واسه یه موجود بی ارزش

من برا ارزونی نمیرم  میخواستیم زمستون بریم ولی پاییز زایمان میکنم

الان شمال عالییییی

با ابله بحث نمیکنم،مخصوصا خشکه مقدس فاقد عقل ،ریپلای نکن چون مزخرفات یه فاقد مغز رو نمیخونم و جواب نمیدم،عارم میاد وقتمو حروم کنم واسه یه موجود بی ارزش

من شمارو نگفتم داداشم اینا تو خرداد رفتن چون تور ارزونتر بود ولی میگفت اصلا نتونستیم تفریح کنیم نهای ...

ممنون عزیزم 

آره منم ب شوهرم گفتم میگه نه بعدا با بچه اصلا نمیریم دیگه

😍😌متاهل وصدالبته متعهد هرآدمی باید یه باباطاهر تو زندگیش داشته باشه ک بهش بگه  گل سرخم چرا پژمرده حالی بیا قسمت کنیم دردی ک داری بیا قسمت کنیم بیشش بمن دِه ک تو کوچک دلی طاقت نداری😍😘🤗😇  
ممنون عزیزم  آره منم ب شوهرم گفتم میگه نه بعدا با بچه اصلا نمیریم دیگه

بچه یه سال اول سخته دیگه، یکم بزرگ شد میتونی بری، یا نهایتا ۳،۴ روز بزاری خونه مادر یا خواهر دوتایی برید

با ابله بحث نمیکنم،مخصوصا خشکه مقدس فاقد عقل ،ریپلای نکن چون مزخرفات یه فاقد مغز رو نمیخونم و جواب نمیدم،عارم میاد وقتمو حروم کنم واسه یه موجود بی ارزش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 57 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز