2777
2789
عنوان

بتا

| مشاهده متن کامل بحث + 295 بازدید | 28 پست
زیاد بره بالا که خوبه من یه هفته بعد موعدم 3800بود 4روز بد 6000 بود الان فهمیدم دوقلوان

خدا حفظشون کنه عزیزم😍😍😍

فقط 14 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
اخه من اول ۹ بود بعد از ۴ روز شد ۴۴  بعد ۴ روز بعد از دومیه شد۸۳۶ موعدم هفته پیش بود اما چون نا ...

عزیزم نگران نباش طیعیه کاملا پیش بینیه من یه فسقلیه پسرم هست واست ان شا الله سالم و سلامت بغلش بگیری

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بتا هر روز دو برابر میشه  روز اول ۴۴ بوده روز دومم ۸۸  روزچهازم باید ۷۰۰ و خورده ای نیبوده ...

وای خدا خیرت بده اولین پست خیلی ترسیدم

فقط 14 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بتای اول من ۱۹۰بود بعد دو روز شد۸۱۲

شما هم علائم بارداری دارین؟ من فقط ظهرها کمی احساس تعوع دارم با یه کوچولو‌سینه هام‌درد میکنه نمیدونم‌طبیعیه یا نه

فقط 14 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
داروی نازایی مصرف کرده بودی؟؟

سه ما قرص لتروزول و دوفامد می خوردم هرسری تخمکام کیست میشد بخاطر همین این دوره هیچ قرصی جز فولیک اسید و‌ ویتامین دی نخوردم که خدارو شکر واقعا اوکی شد

فقط 14 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودد

نگاریییم | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز