2777
2789

لباست آستین داره ؟ اگه اره شینیون کن اگه بدون آستینه باز بذار فر کن 

عشق این شعله که بر دار و ندارم افتاد، گره ای بود که بر رشته یِ کارم افتاد، جانم از راه ِگلو داشت می آمد بالا، آن چنان سخت که یک دفعه فشارم افتاد، آخرین نامه ات از دست ِ من آن جایی که، گفته بودی که تو را دوست ندارم افتاد."بدونِ مخاطب"                                             من حسابم زِ همه مردم ِ این شهر جداست من امیدم به خدا، بعد ِ خدا هم به خداست.                                       هر چه در فهم ِ تو آید آن بود مفهموم ِ تو.                         مدتها پیش آموختم، که نباید با خوک کشتی گرفت! چرا که به شدت کثیف میشوی و مهم تر از آن این که خوک از این کار لذت می برد. بحث کردن با "احمق" هم دقیقا همینطور است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استین طور پفی  شینیون باز قشنگه

شینیون اروپایی خیلی خوشگل میشه ، از لباست عکس داری ؟ 

عشق این شعله که بر دار و ندارم افتاد، گره ای بود که بر رشته یِ کارم افتاد، جانم از راه ِگلو داشت می آمد بالا، آن چنان سخت که یک دفعه فشارم افتاد، آخرین نامه ات از دست ِ من آن جایی که، گفته بودی که تو را دوست ندارم افتاد."بدونِ مخاطب"                                             من حسابم زِ همه مردم ِ این شهر جداست من امیدم به خدا، بعد ِ خدا هم به خداست.                                       هر چه در فهم ِ تو آید آن بود مفهموم ِ تو.                         مدتها پیش آموختم، که نباید با خوک کشتی گرفت! چرا که به شدت کثیف میشوی و مهم تر از آن این که خوک از این کار لذت می برد. بحث کردن با "احمق" هم دقیقا همینطور است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز