2789
عنوان

بتا ۴۴

124 بازدید | 4 پست

سلام خوبین؟من ۴روز پیش بتام شد ۹ بی بی هاله مینداخت که دیروز و ‌امروز کمی پر رنگ تر از روزای قبل شد امروز دوباره بتا دادم شد ۴۴ به نظرتون باردارم اخه گفت چند روز دیگه باید تکرار کنم و به دکتر نشون بدم

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

اره احتمالش هست چون اگه باردار نبودی بتا بالا نمیرفت 

خانومای مهربون کاربر قدمی هستم سال ۹۶ این کاربری جدیدمه قبلی ترکید لطفا برای سلامتی کوچولوی تو دلم و اینکه سلامت دنیا بیاد  و انیکه همه منتظرا دامنشون سبز بشه یه صلوات مهمونم کنید🙏🏻❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😍😍😍😍پس چرا گفتن تکرار شه اخه🤦‍♀️

برای اطمینان که ببینن بتا بالاتر میره 

خانومای مهربون کاربر قدمی هستم سال ۹۶ این کاربری جدیدمه قبلی ترکید لطفا برای سلامتی کوچولوی تو دلم و اینکه سلامت دنیا بیاد  و انیکه همه منتظرا دامنشون سبز بشه یه صلوات مهمونم کنید🙏🏻❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز