2777
2789
عنوان

ازدواج

156 بازدید | 10 پست

 چیکار باید کرد؟ کسی که ۵ ساله میشناسیدش و عاشقشید اما از لحاظ مذهب فرق دارید آقا سنی خانم شیعه و آقا ۳۴ سالشه و کار درست حسابی هم نداره و هنوز باید چند ماهی براش صبر کنید تا بیاد خواستگاری

و در این حین اگر خواستگاری که با معیاراتون جوره بیاد و سنتون هم بالا باشه (۳۱) حاضرید عشقتونو ترک کنید؟


عشق کیلو چنده من خودم چهار سال عاشقی کردم با عشق وارد زندگی شدم که بهت میگم این اشتباهو نکن

من زیر آوارم 🏴🖤 اینترنت جامعه رو به فساد نکشیده بلکه اینترنت فساد شمارو به ما نشون میده بخاطر همینه که ازش بدتون میاد  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من زیادی منطقیم. اصلا نمیتونم ادمی که تا ۳۴ سالگی حتی کار هم نداره و عقاید و مذهبشم باهم جور نیست دوست داشته باشم. احتمالا همون اول انقدر از دستش حرص میخوردم که به ۵ روز هم نمیکشید.

من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "

شما ازدواج کردین؟ پشیمونید؟

بله البته من ۲۰ سالمه بچگی و خریت کردم نه بلحاظ خانوادگی نه اعتقادی نه مالی هیچ تفاهم و همسطحی با خانواده شوهرم ندارم نتونستم نامزد کنم با خانوادش رفت و امد کنم بشناسمشون ، یه هفته بعد عقد فهمیدم چخبره و چه اشتباهی کردم تازه رابطه من با شوهرم قبل ازدواج فوق‌العاده بود الان سر همین چیزا سرد شدیم هم کفی خیلی مهمه 

من زیر آوارم 🏴🖤 اینترنت جامعه رو به فساد نکشیده بلکه اینترنت فساد شمارو به ما نشون میده بخاطر همینه که ازش بدتون میاد  
شما ازدواج کردین؟ پشیمونید؟


عزیزم  ۲ نکته و یه سوال درباره شما وجود داره؟اینکه ایا خواستگارتون تو شهر شما زندگی میکنه .....نکته اول کار اقاس که کار ثابتی نداره تو زندگی حتما مشکل برمیخوری....نکته دوم.ایا خانواده طرف و خانواده شما شما به عنوان عروس و داماد با توجه اینکه مذهب تون فرق داره از لحاظ فرهنگی متفاوت باشین میپذیرین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز