2789
عنوان

خیانت

188 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها لطفا راهنماییم کنید یکی از همکارا خیلی وقت بود بهم ابراز محبت میکرد ولی من به ی دختری که تو پیجش بود خیلی شک کرده بودم تا اینکه دست پسره و دست دختره رو پارسال تو پروفایل اینستاگرام دختره دیدم بهش گفتم زد زیرش،تا اینکه همینجوری هی بهم پیام میداد و خانمم خانم میکرد بهم، دیروز دختره رو برداشته رفته کنار دریا شب داشتیم در مورد ی کار صحبت میکردیم تو یکی از شهرا گفت عه اتفاقا من امروز اونجا بودم بعد از خودش عکس فرستاد امروز صبح دختره تو پیج کاریش کنار دریا ی ویدیو که با پسره دارن قدم میزنن گذاشته و استوری کرده،پیجش پابلیک سیوم کردم فیلم رو چجوری بهش بگم و ابروش و ببرم؟؟که من و چی فرض کرده

"و تو در پناه خدایی و او هیچ وقت دیر نمیکند"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرادنبال ثابت کردنی وقتی به یقین رسیدی ولش کن توضیحم نده مگه بایدتوضیح بدی یه مشت دروغ بارت کنه...

مرابخوانید(☝️)تابرای شمااجابت کنم🌺خدای من خدای معجزه هاست من معجزه رادیدم(تاپیک هام هست)🌈❤سوالات حقوقی وشرعی تاحدتوانم پاسخگوهستم❤پوشش یک انتخاب کاملاًشخصیه به عقایدهم احترام بذاریم،من محجبه م🧕اگرمذهبی هستیدافراط نداشته باشید!شمانمونه یی برای بقیه ی مذهبیاافراط نکنیم دین هراسی نکنیم دین خدادین مهربانی ست باهم مهربون باشیم❤جاذبه داشته باشیم مبلغ دین اسلام باشیدنه دافعش!همه ی ماچه چادری چه مانتویی وچه...درکنارهم جامعه وملتیم هوای هموداشته باشیم🚫انسانیت برترین دین توهین به اعتقادات همدیگه جزفاصله چیزی رودرپی نخواهدداشت🚫اینجاکنارهم جمع شدیم که تبادل نظرکنیم نه بحث وجدل✔همدیگه روزودقضاوت نکنیم🌹چه شیعه چه سنی چه ترک چه لر چه آذری وعربهای ایران و...همه ی مانمونه وتعریف کننده ی ایرانیم❤توهمه ی اقشاربدوخوب هست🌹همه ناراحت آینده ن نگرانن همه همینیم مسلماًمامردمیم که ضربه رومیخوریم جای دعوا وربط دادن بی لیاقتی یه سری مسئول ،به دین وحجاب و...اینجابهم انرژی بدیم💙#ایران_جاوید
اگه بگی باز میخواد بزنه زیرش ولش کن به امان خدا اصلا محلش از این شوهر وفادار در نمیاد

بله اخه دلیل اینهمه دروغ و دونگ چی بود من پیداش نکردم خودش من و پیدا کرده بود

"و تو در پناه خدایی و او هیچ وقت دیر نمیکند"
بله اخه دلیل اینهمه دروغ و دونگ چی بود من پیداش نکردم خودش من و پیدا کرده بود

خیلی دنبال دلیل نباش

بعضیا مریضن

بعضیا تعهد ندارن

بعضیا به بی بندوباری عدم تعهد، عادت کردن 

میشه برا شادی روح پدرم و حاجت دلم صلوات بفرستید خیلی نیازمند دعاهاتون هستم😔
خیلی دنبال دلیل نباش بعضیا مریضن بعضیا تعهد ندارن بعضیا به بی بندوباری عدم تعهد، عادت کردن 

به احتمال زیاد مریض این بشر من هیچ دلیل دیگه ای نمیتونم برای اینکارش پیدا کنم و چقدر بدبختی کسی که این و میخواد وارد زندگیش کنه 

"و تو در پناه خدایی و او هیچ وقت دیر نمیکند"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز