2777
2789
عنوان

کاپ قاعدگی

167 بازدید | 8 پست

سلام من نظراتو تو سایت درمورد کاپ خوندم ولی بازم یکم گیجم لونت بهتره یا دیوا 

و اینکه چه سایزی بگیرم

لطفا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه

منو پسرم شما همه😍😘 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.

من لونت دارم 

فکر میکنم کمی گرونتره 

خونریزی هات چطورن ؟

زیاده یا کم ؟؟

شعر «از خون جوانان وطن لاله دمیده» سروده ی عارف قزوینی است و او توسط رضاخان دستگیر و به همدان تبعید شد و در فقر و بیچارگی از سرطان درگذشت. حداقل از حنجره هایی که توسط استبداد پهلوی دریده شدن برای حماسه بازگشت استبداد پهلوی استفاده نکنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دیوا دارم راضیم 

میگن انعطاف پذیر تر از لونته به نظرت کدومو بگیرم؟ دیوا یه کجی داره ولی لونت صافه

منو پسرم شما همه😍😘 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
من لونت دارم  فکر میکنم کمی گرونتره  خونریزی هات چطورن ؟ زیاده یا کم ؟؟

زیاده و اندام منم چاقه نمیدونم تاثیر داره یا نه

منو پسرم شما همه😍😘 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
زیاده و اندام منم چاقه نمیدونم تاثیر داره یا نه

نگاه کن ، توی بروشور نوشته اگه زایمان داشتی ، اگه خونریریت زیاده ، سایز دو بردار 

ولی خانومی که تازه ازدواج کرده بود و بچه هم نداشت می‌گفت ، سایز دو خوب بوده براش 

شما هم اگه خونریریت زیاده ، دو بردار. 

و اینکه عفونت داشته باشی پس میده. 

چند ماهی طول می‌کشه تا یاد بگیری 

شعر «از خون جوانان وطن لاله دمیده» سروده ی عارف قزوینی است و او توسط رضاخان دستگیر و به همدان تبعید شد و در فقر و بیچارگی از سرطان درگذشت. حداقل از حنجره هایی که توسط استبداد پهلوی دریده شدن برای حماسه بازگشت استبداد پهلوی استفاده نکنید

نگاه کن ، توی بروشور نوشته اگه زایمان داشتی ، اگه خونریریت زیاده ، سایز دو بردار  ولی خانومی ک ...

مرسی عزیزم 

عفونت دارم ولی دارم دارو مصرف میکنم 


منو پسرم شما همه😍😘 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمکککک

عجله2 | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز