2777
2789
عنوان

جوش

106 بازدید | 16 پست

ی درمان اساسی برای جوش های چربی بینی گونه بگید من ک اینقد  پیلینگ کردم پوستمو لک قرمز جای اسکار افتاده البته درمانی ک با قرص راکوتان نباشه راکوتان خیلی عوارض داره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه سری ماسک هست 

مثل ماسک ماست و زرد چوبه یا ماست و حنا یا الواورا که برای جوش و جای جوش خوبن

اما چون شما مرتب جوش میزنی باید درمان از داخل بدن باشه ، فعلا اب زیاد بخور  ، ببین چه جوری میشه

نه سرسفید سرسیاه روی بینیم هرهفته باید پاکسازی کنم پوستم نابود شد از یک طرفم گونم جای اسکار در آورده ...

عرق کاسنی خوردی؟؟یا ناشتا جوشونده خاکشیر؟؟خیلی خوبن این دوتا میوه ام زیاد بخور  خیلی تاثیر داره

🙂💔
نه سرسفید سرسیاه روی بینیم هرهفته باید پاکسازی کنم پوستم نابود شد از یک طرفم گونم جای اسکار در آورده ...

ماسک سدر و ماست ماست ابلیمو بزن

برای سرسیاه هم برو داروخونه ماسک ذغال سیاه بگیر هرهفته هم سفیده تخم مرغ هم بزن کف کنه بزار رو جوش های سرسیاه

همه رو می‌بخشم به جز اونی که تو بچگیام وقتی قهر میکردم شام نمیخوردم می‌گفت:ولش کنین حتماً گشنش نیست:)
نه سرسفید سرسیاه روی بینیم هرهفته باید پاکسازی کنم پوستم نابود شد از یک طرفم گونم جای اسکار در آورده ...

اگه جای جوش داری ، سریع برو دکتر که با لیزر و . . . حلش کنه

منم رو گونه م جوش میزدم ، اهمیت ندادم الان هر چی دکتر میرم فایده نداره، جاش هست

اگه جای جوش داری ، سریع برو دکتر که با لیزر و . . . حلش کنه منم رو گونه م جوش میزدم ، اهمیت ندادم ا ...

من میخوام با لایه برداری طبیعی حلش کنم چند نفرو میشناسم رفتن پیش دکتر زده داغون ترش کرده دکترش باید خوب باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز