دوستان منو پارتنرم(خانواده ها میدوننن ولی رسمی نیس) باهم آنلاین شاپ زدیم سرمایه از اونه ومن فقط کمکش میکنم تو کارای پیج از اول هرجا میرفتیم نوبتی حساب میکردیم چون اون موقع درآمد نداشت
هیچ وقت تاحالا بجز دوتا مناسبت برام گل نکرفته و تومدت۷ماه یبارکادو برام گرفته اونم تولدم منم خب چون درآمد نداشت سخت نگرفتم اما الان از آنلاین شاپ درامد داره بااینکه نوددرصد کارای پیجو من میکنم اما هزارتومنم نخاستم ازش حتی هررررچیزی خودم برداشتم سرررریع پولشو دادم تواین مدت حتی ی شارژم ازش نخاستم
الان فک میکنم کاربدی کردم چون بدعادت شده هربار بیرون میریم بدون کافه با ی شیرکاکائو که اون خودم پولشو میدم سروتهش هم میاد به دلم مونده برم بیرون روم بشه یه چیز گرون بخام
خیلییییییی دوس دارم بدون اینه بگم برام ی شاخه گل بگیره اما حیف😞
بنظرم گندددددد زدم خودم راهی هست درست شه از الان به بعد؟؟؟