2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط سریع برو دنبال درمان زنداییم دیر رفت دنبالش پدرششششش دراومد تا خوبشه

دیروز تو خیابون راه میرفتم شنیدم دختری کم سن و سال ولی فوق العاده زیبا دارهتن فروشی میکرد .  رفتم دیدم تو صف منتظر بودن🤤           منم رفتم توی صف هر چی نزدیکتر میشدم وسوسه ام بیشتر میشد🤤🥵.                                                                  با پرس و جو فهمیدم خیلی هم ارزون تن فروشی میکنه🧐.     اولش یکم عذاب وجدان داشتم ولی دیگه صبرم تموم شده بود.نوبتم شد رفتم داخل دیدم تنشو😍🤩 پرسیدم چه تنی داری که اینهمه خاهان داری؟؟🤔.                                     دخترک با چشمان معصوم ارام گفت:تنم؟؟تنه جنوبه🏖️.        دیدم هم تنش تازه ست هم ارزونه ۳ تا خریدم و واقعا تن ماهی جنوب خیلی خوشمزه هست🤤🐟🐠.                       خب حالا یه کف مرتب بزنین به افتخار همه منحرفای جمع🤣🤣👏👏👏.                                                             با افتخار یک عدد#_اوتاکو هر سوالی راحب انیمه داشتید درخدمتم😎. به نظر من مظلوم ترین موجود دنیا ماره😐🐍بدبخت نه دست داره نه پا هفت میلیار موجود ازش میترسن😐 مثلااا هم اشرف مخلوقات هستن🙄
فقط سریع برو دنبال درمان زنداییم دیر رفت دنبالش پدرششششش دراومد تا خوبشه

یه زخم روی بازوی مامانم زده 

اول یه جوش بود بعد بزرگ تر شد زخمچرکی شد 

یه مدت بعد از این موضوع گلوش چرک مرد میخام بدونم  ممکنه این زخم سالکع یه دونه زخم فقط

یه زخم روی بازوی مامانم زده  اول یه جوش بود بعد بزرگ تر شد زخمچرکی شد  یه مدت بعد از این ...

سریع برید دنبال درمان هر چقدر دیر برید کار سخت تر میشه

دیروز تو خیابون راه میرفتم شنیدم دختری کم سن و سال ولی فوق العاده زیبا دارهتن فروشی میکرد .  رفتم دیدم تو صف منتظر بودن🤤           منم رفتم توی صف هر چی نزدیکتر میشدم وسوسه ام بیشتر میشد🤤🥵.                                                                  با پرس و جو فهمیدم خیلی هم ارزون تن فروشی میکنه🧐.     اولش یکم عذاب وجدان داشتم ولی دیگه صبرم تموم شده بود.نوبتم شد رفتم داخل دیدم تنشو😍🤩 پرسیدم چه تنی داری که اینهمه خاهان داری؟؟🤔.                                     دخترک با چشمان معصوم ارام گفت:تنم؟؟تنه جنوبه🏖️.        دیدم هم تنش تازه ست هم ارزونه ۳ تا خریدم و واقعا تن ماهی جنوب خیلی خوشمزه هست🤤🐟🐠.                       خب حالا یه کف مرتب بزنین به افتخار همه منحرفای جمع🤣🤣👏👏👏.                                                             با افتخار یک عدد#_اوتاکو هر سوالی راحب انیمه داشتید درخدمتم😎. به نظر من مظلوم ترین موجود دنیا ماره😐🐍بدبخت نه دست داره نه پا هفت میلیار موجود ازش میترسن😐 مثلااا هم اشرف مخلوقات هستن🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز