2777
2789
عنوان

چندش

| مشاهده متن کامل بحث + 303 بازدید | 24 پست

ببخشید عزیزم اما به تو ربطی نداره! به نظرت خوبه یکی بهت این حرفا رو بزنه؟  

خیلی رفتارت زشته

به امید روزی که مردم به همدیگه یاد بدن خودشون رو دوست داشته باشن،نژاد پرستی رو کنار بذارن،به علایق همدیگه احترام بذارن هیچوقت کسی رو ندونسته قضاوت نکنن و یاد بگیرن دل کسی رو نشکنن:)زندگی چه زیبا میشه:)🦋❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینکه به پدر و مادرش افتخار می کنه قابل تحسین هست

و اینکه چهره اش رو دوست داره یعنی دختر شاکر و سپاسگزاری هست. 

اینکه کراش داره روی خواننده خب به خودش مربوطه. این خاص سن شماهاست. همه تو این سن اینجورین. 

یه تاپیک زدی یه آدمو مسخره کردی مگه جوش داشتن و سیاه بودن جرمه !!! 

خب حالا شاید دلش به همین شغل مامان و باباش خوشه 

خواهشا یه ذره عینک بدبینی و کدرتونو از چشتون دربیارید 😉🤍🙏

دنیا به زن های مقاوم نیاز دارد! زن هایی که بی توجه به محیط پیرامونشان، مشتاق، سرزنده و پرانرژی هستند؛ زن هایی که از گفتن حقیقت یا بیان اعتقاداتشان نمیترسند، سرشار از استعداد، عاطفه و مهربانی هستند. خودشان را با مردها مقایسه نمیکنند یا با سایر زنها نمیجنگند، بلکه همهی انسان ها را همانطور که هستند، میبینند و همواره در جست و جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز