اداره پست تو عیدم بسته ها رو ارسال میکنه؟چون تو سایت نوشته که بازه اما انلاین شاپا میگن بسته بعد عید میرسه دستم🤦🏻♀️
واسه نفرتی که تو دل همه جا دادی واسه رسیدن به همین لحظات پایانی،این یکیم واسه فقر تحمیلی حوادث طبیعی واسه هر تبیعضی که فک بکنی واسه تبیعدی واسه پیروزیه جلو پلیدی🙃🤍
گفته بودن اگه تا قبل تا 25 ام ثبت سفارش کنی بسته ات قبل عید میرسه دستت ولی اگه بعد از 25 ام باشه بست ...
قبل ۲۵ همش ولی همشون گفتن نمیرسه حالا عروسیم داریم همه لباسامو انلاین گرفتم 🥺🥲
واسه نفرتی که تو دل همه جا دادی واسه رسیدن به همین لحظات پایانی،این یکیم واسه فقر تحمیلی حوادث طبیعی واسه هر تبیعضی که فک بکنی واسه تبیعدی واسه پیروزیه جلو پلیدی🙃🤍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.