seta1380 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 230 عنوان لیزر 76 بازدید | 4 پست کی بخش بیکینی رو لیزر کرده راضیه؟مشکلی نداشته؟دردش در چه اندازست؟ 1400/12/22 | 01:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ملکه_زندگی عضویت: 1398/02/18 تعداد پست: 6508 من درحال انجامم با دستگاه کندلا میرم درد داره بالای ۷۰ درصد جواب داده تا به الان خدایا گاهی نگاهی...
کافه_پولونیا عضویت: 1400/12/03 تعداد پست: 6175 من ۲جلسه رفتم فعلاپماد زایلاپی میزنم درد نداره دیگه ولی عالی جواب داده موها کاملا ریخته سلام مامانا من تشخیص جنسیت بلدم ازروی سونوهای قلب وNT اینم آیدی روبیکا@tashkhiss_jensiat
sogand2022 عضویت: 1400/06/31 تعداد پست: 3426 من ۲جلسه رفتم فعلا پماد زایلاپی میزنم درد نداره دیگه ولی عالی جواب داده موها کاملا ریخته اسم دستگاه چیه
کافه_پولونیا عضویت: 1400/12/03 تعداد پست: 6175 اسم دستگاه چیه الکساندرایت دایود سلام مامانا من تشخیص جنسیت بلدم ازروی سونوهای قلب وNT اینم آیدی روبیکا@tashkhiss_jensiat