بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هرچقدر هم که گذشتتان آلوده باشد آیندتان هنوز حتی یک لکه هم ندارد💜🌌🌙زندگی هر روزتان را با تکه شکسته های دیروزتان شروع نکنید.!!💚🌱به عقب نگاه نکنید مگر اینکه چشم اندازی زیبا باشد.هرروز یک شروع تازه است.💛⭐هر صبح که از خواب بیدار میشویم،اولین روز از باقی عمرمان است.🌈یکی از بهترین راه ها برای گذشتن از مشکلات گذشته این است..❤️🍃که همه توجه و تمرکزتان را روی کاری جمع کنید که از خودتان در آینده برایش متشکر خواهید بود ! 💙✨
نه بابا ژله با گردو خیلی خوشمزه میشه من پودر میکنم تو همه کیک و دسر هام میزنم عالی میشن
کاربر دختر خانم هستم. تاپیک هام رو بخونید و نظر بدید . آقایان لطفا درخواست دوستی ندید.....آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری همه حتی دشمنان عزیزم .... هر چقدر خدا رو باور کنید همونقدر هم خدا باهاتونه
واقعا؟؟ پس تولایی آخر یکم میریزم باموز.. ژله برای هرنفر تویه کاسه پایه دار هست
بله خیلی خوشمزه میشه بچه ها هم خیلی دوسش دارن
کاربر دختر خانم هستم. تاپیک هام رو بخونید و نظر بدید . آقایان لطفا درخواست دوستی ندید.....آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری همه حتی دشمنان عزیزم .... هر چقدر خدا رو باور کنید همونقدر هم خدا باهاتونه