2789

صددرصد اشتباهه

اگه دنیا عدالت داشت مردم بکارت داشت😏🖕                              کاربر مثلا محترم🙂کجایی زندگیمی؟هیجا🙃بااحمق بحث نمیکنم میزارم‌ دردنیایه احمقانه خودش باقی بمونه😄پس حق باشماست😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره خیلی

تو چه دانی که پس هر نگه ساده من/چه جنونی،چه نیازی،چه غمیست/یا نگاه تو،که پر عصمت و ناز/بر من افتد،چه غذاب و ستمیست/دردم این نیست ولی/دردم این است که من بی تو دگر/از جهان دورم و بی خویشتنم/تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم....

بستگی به‌دو‌طرف داره خیلیا از دوران‌دوستیشون‌رابطه‌دارن مشکلی‌هم‌ندارن

از ته دلم واسه تویی که امضامو میخونی خوشبختی،سلامتی،آرامش‌ و‌عاقبت به‌خیری‌ رو‌ از خدا میخوام.توهم واسه این نوعروس عاشق دعا کن👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️❤
خیلی اشتباه می کنن چون زنا کار هستن. 

باشه

از ته دلم واسه تویی که امضامو میخونی خوشبختی،سلامتی،آرامش‌ و‌عاقبت به‌خیری‌ رو‌ از خدا میخوام.توهم واسه این نوعروس عاشق دعا کن👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ذهنم درگیره

aylllliii | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز