2789
عنوان

تولد

355 بازدید | 25 پست

سلام خانما من این میله رو کجا بدم واسم درست میکنن و ب نظرتون هزینش چقدر میشه؟

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سن ارايي هااا دارن 

چنده

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴
میله؟

بله

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴
پیج های اینستا هستن ک سفار ش بگیرن

نمیخوام اینترنتی سفارش بدم میگم کجا ها میتونن اینو درست کنن؟

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴
چرا میله بخری تم کرایع کن

چند میشه هزینش من بیشتر از ۵۰۰ نمیتونم هزینه کنم واسه تم

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴
نمیخوام اینترنتی سفارش بدم میگم کجا ها میتونن اینو درست کنن؟

من ازین میله ها تو لوازم تجهیزات عروسی دیدم....

ک میشه کرایه کرد 


خدایا شکرت میدونم حواست بهم هست عاشقتم❤🌱
کرایش ۲۰۰ هم نمیشه 

واقعا من ۱ دونه از این میله ها میخوام با ۳ تا از اون میز ها ک سفیدن کاش بشه با ۵۰۰ جمع کرد

 مادر تنها کسی در دنیاست که همیشه نگرانته و همیشه دوستت داره حتی اگر خطا یا اشتباهی کرده باشی!هر جور که باشی مادر تنها آدمیه که بخاطر خودت و اون چیزی که هستی دوستت داره!اگر میگن" مراقب خودت باش" شما هم بگید منم دوست دارم!اگر نگران شما هستند و مدام پیگیر حالتونن ، خوشحال باشید که هنوز یک نفر بی دلیل به شما زنگ میزنه!فقط بخاطر اینکه دوستتون داره.دنیا پر شده از حسرت هاییه که بعد از مرگ مادر، روی دل ها مونده!پر از دلتنگی هاییه که تا آخر عمر هم رفع نمیشه...!پر از جای خالی هاییه که تا ابد با هیچ چیز و هیچکس پر نمیشه!مادر تکرار نشدنیه...!تا دیر نشده بهش زنگ بزن، به دیدنش برو! نیازی به خرید هدیه و گل و شیرینی نیست، همین که کنارش باشید کافیه!مادر همون تنها آدمیه که هیچ توقعی از شما نداره جز اینکه فقط شما رو خوشحال و با حال خوب کنار خودش ببینه...!اینو ازش دریغ نکنید.🧡🪴
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز