2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تنبلی داری انگار شدید نیست

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
اول سالمشون کن بعد حامله شو

چطوری اخه از دیشب دارم میخونم درمان نداره خیلی میترسم

👈درخواست دوستی نمیپذیرم👉 از سال 92با اکانت های مختلف عضو نی نی سایتم🙂

با قرص پریودات منظم میشه میتونی باردار بشی

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
چطوری اخه از دیشب دارم میخونم درمان نداره خیلی میترسم

تو خانواده یا فامیل تنبلی دارین؟

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
چطوری اخه از دیشب دارم میخونم درمان نداره خیلی میترسم

نه عزیزم نگران نشو درمان داره موقت برا بچه دار شدن 

یه سری راهکار بهت می گم انجام بده حامله می شی 

فقط چندماه قبل باید اقدام کنی 

الان سرکارم آمدم خونه برات می گم 

چون خودم هم مشکل تورو دارم

بله اکثران 

پس ارثی منم تنبلی دارم ماله منم ارثیه درمان که نمیشه ولی میتونی کنترلش کنی درمورد بارداری هم نگران نباش مامان منم تنبلی داشت معمولا بعد زایمان علائم میره ولی همچنان ژن معیوبشو داری

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز