2777
2789
عنوان

لیزر مو

92 بازدید | 1 پست

بچه ها.. من فیبروم دارم و تخمدانام هم پلی کیستیکه.. یه کلینیک خوب رفتم واسه مشاوره لیزر بهم دکتر گفت مشکلی نداری واسه لیزر.. ولی مگه من که پلی کیستیکم و مشکل هورمونی دارم میتونم لیزر کنم؟ اخه شنیده بودم کسایی که همچین مشکلی دارن لیزر مو واسشون بی فایدس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز