2789
عنوان

معلم

107 بازدید | 4 پست

نمیدونم احساسمو چطور بیان کنم، موضوع بر میگرده به قبل کرونا، یه یک سالی کلاس نقاشی میکردم، استادش یه اقای مسن مهربون بود که برام حس پدر نداشتم رو داشت بعد یه سال دیگه نرفتم ولی هر از گاهی دورادور میرفتم نگاش میکردم که سالمه یا نه؟

چند روز پیش دلم شور افتاد و حس بدی داشتم رفتم دیدم فوت کرده، نمیدونم چرا اینقدر روم تاثیر گذاشته الان دلم تنگ شده برای کلاساش

⁦⁩⁦

روحشون شاد

در ساحل ماسه ای با خدا قدم میزدم به پشت سرم نگاه کردم جاهایی که از خوشی ها حرف زده بودیم جای دو رد پا بود،و جاهایی که از سختی ها حرف زده بودیم جای یک رد پا بود.به خدا گفتم تو سختی ها کنارم نبودی؟..گفت آن رد پایی که میبینی من هستم ، تورا در سختی ها به دوش میکشیدم..❤️مهربان خدای من❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

روحشون شاد باشه

#پرسپولیس_زیباترین_عشق_جهان❤️                                     آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود                                     دیگر فقط تصویر من در مردمک های تو بود                              ناشناس:🌱    https://harfeto.timefriend.net/16537800050671  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز