2777
2789

من تو آب نمک میخوابونم بعد سرخ میکنم با سبزی پلو سرو میکنم روش دیگه ای امتحان نکردم و اینکه دوست ندارم ادویه و چیزایی که برای مزه دار کردن استفاده میشه طعم اصلی ماهی و میگو رو ببره

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بزازید تو ابلیمو و ادویه یکم بمونه و‌بوش کم بشه 

بعد با پیاز سرخش کنید ، سیب زمینی هم جدا سرخ کنید بهش اضافه کنید ، گوجه رنده شده بهش اضافه کنید ، اخرشم یکم رب و ابلیمو بزنید با ادویه 

درخواست دوستی قبول نمیکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز