2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اَی خِدا  شیرینی شکلاتی به کی دادی اخه  به من داده بود الان در مرحله ی هضم بود

🤣🤣🤣🤣🤣

من خودم اسبم تو خوردن اما الان نمیتونم بخورم 

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
خب تو نباید خودت بهم یه تعارف میکردی اخه😐😑🤌

خب تو نباید بگی گشنته؟ میگفتی هم‌تاثیر نداشت البته خودم کلشو میخوردم ب تو هم نمیدادم😂😛

دستهايم را در باغچه مي كارم سبز خواهد شد كوچه اي هست كه در آنجاپسراني كه به من عاشق بودند، هنوزبا همان موهاي درهم و گردن هاي باريك و پاهاي لاغربه تبسم هاي معصوم دختركي مي انديشند كه يك شب او راباد با خود برد   من پري كوچك غمگيني را مي شناسم كه در اعماق اقيانوسي مسكن دارد دلش را در يك ني لبك چوبين  مي نوازد، آرام، آرام.    پري كوچك غمگيني كه شب از يك بوسه میمیرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد                        
تولدت بود؟

نه دخترم هر سری میگه کیک تولد میخوام باباش میخره این فوت کنه🥴

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
خب تو نباید بگی گشنته؟ میگفتی هم‌تاثیر نداشت البته خودم کلشو میخوردم ب تو هم نمیدادم😂😛

خب من نگم گشنمه تو دلت میاد یدون من بخوری 😂😂

مطمئنم ته چینش بهت نچسبیده چون من نبودم😌😌

🥰
من هوس ماکارانی کردم مخصوصا چرب باسس فراوون 🤤🤤🤤🤤

واای 🤣🤣🤣اینم دارم تو یخچالم  

چرا هوساتون پیش منه

در گاوبازی جایزه نفر اول به کسی تعلق میگیره که نسبت به حملات گاو بهترین جاخالی را داده ،نه به کسی که با گاو درگیر شده،در زندگی هم وقتی گاوی به سمتتون میاد حتما کنار بکشید .!😏درگیری با گاوهای زندگی بی فایده است.
خخخخ ببخشید  خواستم تنها نباشم 🤭🤭 واقعا خیلی دلم کیک میخواد 😬🤤🤤

من خیلی گشنمه بچه ها از بس گشنم خوابم نمیبره فقط ضعف کردم منتظر نشستم رو صندلی صبح بشه برم بوفه 

میشه برای سلامتی دخترم کوچولم  یه صلوات مهمونش کنید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز