2777
2789
عنوان

کمکم کنین

143 بازدید | 20 پست

خانوما من ماه پیش برا عقب انداختن پریودم ۱۰ روز قبلش ال دی خوردم بعد از قطع قرص بسختی پریود شدم کلی ام جوش زدم و اینا😔این ماه پریود نشدم بنظرتون بهم ریختگی هورمون هستش یا خدایی نکرده باردارم😭؟

لطف میکنی برای شادی روح بابای عزیزم صلوات بفرستی😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معمولا ۴ روز بعد از عقب انداختن میزنه،درد پریودی هم نداری؟

چرا بعضی وقتا دلم درد میکنه از ظهرم کمرم درد میکنه خوشحال شدم داره شروع میشه ولی خبری نشد خدا کنه بهم ریختگی هورمون باشه آخه هی جوش میزنم

لطف میکنی برای شادی روح بابای عزیزم صلوات بفرستی😘😘
اگه مطمعنی که رابطه ی پرخطر نداشتی زعفرون دم کن بخور قاعده اوره

متاسفانه مشکل همینه اونم درست روز تخمک گذاریم 😭یکم لکه بینی داشتم دیگه زیاد سخت نگرفتم

لطف میکنی برای شادی روح بابای عزیزم صلوات بفرستی😘😘
متاسفانه مشکل همینه اونم درست روز تخمک گذاریم 😭یکم لکه بینی داشتم دیگه زیاد سخت نگرفتم

پس نخور،چون احتمالا اون لکه نشونه لانه گزینی هست منم شهریور سقط داشتم تا ۲۳ آذر خونریزی داشتم تا کامل دفع شد بعدش ماه بعد دی ماه دیدم عقب انداختم بی بی زدم مثبت بود چهارشنبه رفتم سونو گفت ۶ هفته و یک روزه قلبشم میزد

پس نخور،چون احتمالا اون لکه نشونه لانه گزینی هست منم شهریور سقط داشتم تا ۲۳ آذر خونریزی داشتم تا کام ...

انشاالله بسلامتی فارغ بشین🙏ولی خدا نکنه برا من مثبت شه اصلا موقعیتشو ندارم فعلا

لطف میکنی برای شادی روح بابای عزیزم صلوات بفرستی😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز