2777
2789
عنوان

کودک

24 بازدید | 0 پست

سلام خانوما ...دخترم دوسال و نیم ..سرماخورده بینی هاش گرفته با اسپری و اینام هنوز خوب نشده راه حلی سراغ ندارید برای اینکه خوب بشه ‍؟

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سه الف ده

soloman | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز