2777
2789
عنوان

بیماری

144 بازدید | 19 پست

کسی سرطان سینه داشته ؟ میشه از علائمش بگه و باید اول برایه اینکه بفهمیم داریم‌یا ن پیش چه دکتری بریم ...من فقط پوسته سینم پوست پوست میشه خودم تو خونه معاینه کردم هیچ توده ای ن زیربغلم ن ترقوه ن زیر سینه ن تو سینه حس نمیکنم دردم ندارم مگر موقع پریودی ...با چیزایی که تو نن خوندم‌استرس گرفتم ۲۵سالمه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استرس نده به خودت...ان شاءالله چیزی نیس..باید ی چیز توده مانندی حس شع

اصلا چیزی حس نمیکنم هیچیییی ...فقط الان حدود یکسالی هست سینم پوسته پوسته میشه هیچی کلا حس نمیکنم داخلش ...چند روزه تو سرم افتاده انگار سرطانه ولی تو گوگلم سرچ‌زدم نوشته باید پوست پرتقالی باشه ولی اصلا اون شکلی نیست فقط پوسته پوسته میشه ن قرمزه ن ضخیمه هیچی 

اصلا چیزی حس نمیکنم هیچیییی ...فقط الان حدود یکسالی هست سینم پوسته پوسته میشه هیچی کلا حس نمیکنم داخ ...

مال منم اینجوریه 

The moon can't be yours, if you fear the height of the sky!🌙🌙
ینی پوسته اطرافش ...بجز اون قسمتی که هاله قهوه ای رنگه پوسته پوسته میشه؟ من فقط اون قسمتم پوسته میده ...

پوسته نه..مث شکم زنای حامله س ها مث ترک خوردگی

The moon can't be yours, if you fear the height of the sky!🌙🌙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سفر به کیش

saharmazaheri | 4 دقیقه پیش

خودکشی

mim78 | 30 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز