mahtab1366 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/07 تعداد پست: 1212 عنوان بارداری 55 بازدید | 7 پست سلام.من ماه دوم اقدام هستم. یه هفته مونده به موعدم. چند روزه ضعف دارم مخصوصا عصرها. به نظرتون حامله هستم؟ کسی بوده اینجوری 1400/10/20 | 18:56 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خوشگلترین_دنیام عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 5237 من اینجوریم و حاملم خدایا خودت برام معجزه کن ...فقط تو میتونی معجزه کنی ...💜 گاهی وقتا... باید دستتو بزاری رو قلبت و بگی... میدونم سخته ولی... تحمل کن.....💔🖇
خوشگلترین_دنیام عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 5237 ایشالا حامله ای نگران نباش خدایا خودت برام معجزه کن ...فقط تو میتونی معجزه کنی ...💜 گاهی وقتا... باید دستتو بزاری رو قلبت و بگی... میدونم سخته ولی... تحمل کن.....💔🖇
خوشگلترین_دنیام عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 5237 استرس سمه و مانع تشکیل شدن لقاح میشه خیلیا هستن ۱۵ ساله که حامله نمیشن دقیقا بخاطر استرس خدایا خودت برام معجزه کن ...فقط تو میتونی معجزه کنی ...💜 گاهی وقتا... باید دستتو بزاری رو قلبت و بگی... میدونم سخته ولی... تحمل کن.....💔🖇
mahtab1366 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/07 تعداد پست: 1212 من اینجوریم و حاملم قبل از موعد ضعف داشتی؟ کی بی بی چکت مثبت شد؟ الان بی بی بزن نثبت میشه؟
خوشگلترین_دنیام عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 5237 قبل از موعد ضعف داشتی؟ کی بی بی چکت مثبت شد؟ الان بی بی بزن نثبت میشه؟ نه عزیزم باید بزاری از موعدت بگذره بعد بی بی بزنی اره قبل موعد ضعف شدید داشتم بی بی چکم بعد از عقب افتادن پریود مثبت شد خدایا خودت برام معجزه کن ...فقط تو میتونی معجزه کنی ...💜 گاهی وقتا... باید دستتو بزاری رو قلبت و بگی... میدونم سخته ولی... تحمل کن.....💔🖇
mahtab1366 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/07 تعداد پست: 1212 نه عزیزم باید بزاری از موعدت بگذره بعد بی بی بزنی اره قبل موعد ضعف شدید داشتم بی بی چک ... ممنون عزیزم