2789
عنوان

سردرد

67 بازدید | 11 پست

سلام سردرد هایی که از عقب سر میگیرهه هی ام جاش تغییر میکنه میدونین نشونه چیه؟ یکم سوزش داره و درد یه ناحیه از سرمم نیست هی تغییر میکنه جاش عقب سرمه معمولا،

خالم یه ماهه پیش دقیقا همینطوری بود دکتر گفت سینوزیست داره منم میخوام برم اینجا کسی تجربه مشابه منو نداره؟

سلام عزیزم مامان منم‌اینجوره سینوریت داره  حتما دکتر برو ان شاالله که مشکل حادی نباشه و خوب بش ...

دلیل به وجود اومدنش چیه؟🤔

خوبِ خوب میشه ادم یا همیشه باید قرص بخوره؟ چه قرصایی مصرف میکنن؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلیل به وجود اومدنش چیه؟🤔 خوبِ خوب میشه ادم یا همیشه باید قرص بخوره؟ چه قرصایی مصرف میکنن؟

 

ببین  بستگی به میزان شدید بودن و نبودن داره مامان من دارو مصرف نمیکنه ولی دکتر بهش گفته که سینوزیت داری  دوره رمان داره دیدم میگن نتیجه ام میگیری اما تاحالا من خودم ندیدم کسی مشکل سینوزیتش بطور کامل خوب شده باشه

 

ببین سینوسا رو استخون گونه، پیشونی و کف جمجمه ان. بهعد تو این سینوسا یه ماده‌ای به‌نام موکوس (ترشحات مخاطی) هست وقتی که مجرای  سینوسا بسته میشه یا موکوس بیش‌ از‌ حد تولیدمیشه ، شرایط ابتلا به سینوزیت به وجود میاد

بعد دیگه ویروسا و باکتریا میتونن میتونن باعث عفونت و التهاب سینوسا بشن که این گرفتگی و عفونت و التهاب رو  میگن سینوزیت 

💙🎸
چشم قربونت عزیزم مرسیی❤❤

فدات گلم ♥️، ببین بهترین راهش حالا غیر از درمان دکتر و ... اینه که سینوسات رو گرم نگه داری مخصوصا الان زمستون سرما اذیت میکنه و باعث تجدید سر در د میشه 

سعی کن رو پیشونیت همیشه تو سرما پوشیده باشه گرم نگهش داری

💙🎸
 ببین  بستگی به میزان شدید بودن و نبودن داره مامان من دارو مصرف نمیکنه ولی دکتر بهش گفته ...

مرسی عزیزم همین هفته حتما مراجعه میکنم به پزشک قبلش خواستم ببینم کسی شرایط مشابه من داشته یا نه

یکی از دوستام که دانشجوی سال اخر پزشکیه گفت نشونه های سردردم مثل سردرد های عصبیه اخه یه مدته خیلی تو فشار روحی بودم حدس میزدم بین سینوزیت و سردرد عصبی باشه

راستی مادرتون که دارو مصرف نمیکنن پس چطوری سردرد هاشون رو کنترل میکنن؟ برای من خیلی شدیده 

مرسی عزیزم همین هفته حتما مراجعه میکنم به پزشک قبلش خواستم ببینم کسی شرایط مشابه من داشته یا نه یکی ...

بنده خدا بخاطر کلیه اش که سنگ سازه نمیتونه زیاد قرص بخوره از اونور اذیت میشه برا همین بیشتر سعی میکنه با همین گرم نگه داشتن و دمنوش و.. خوردن یخورده کنترل کنه ولی واقعا میبینم که چقد اذیته

من زنداییم سینوزیت داشت عمل کرد چیزی که یادم هنوزم داره ولی کمتر و زیاد اذیت نمیشه

ا

💙🎸

نمی دونم والا ولی حتما برو پیش دکتر انشاءالله که می گه هیچی نیست... ولی سردر های پشت سر باید جدی بگیری ... من دکتر خودم بهت معرفی میکنم دکتر نوشین یمانی دکتر خوبیه این پیجشه توی دایرکت هم سوال بپرسی جواب میده دکتر https://www.instagram.com/drnooshinyamani/?hl=en 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز