2777
2789

نه😐😐من ساندا کار میکنم مشت تو صورتم میخوره  ولی اینو نیمگم  بعد شما میگید فوتبال بده؟🙄😐

    اللهم الرزقنا شهادته فی سبیل الله...میشه این دعا رو در حقم بخونید🌷 لطفا برای روح یکی از  عزیزان درگذشتم صلوات بفرستید..خدایا مارا آن ده که آن به🤲...شکر به آنچه از رحمتت دارم🤲 و شکر به آنچه از حکمتت ندارم...🤲الهی مجازات گناهانم را با عدالتت برمن مده...جزای گناهم را با رحمانیتت محاسبه فرما... 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن بابا منم کاراته میرفتم میگفتن ورزش رزمی خوب. نیست همش چرته اونیک اسیب میزنه حرکات خشن و مردونه یا کششی زیاد توی ژیمناستیکه 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
پس چرا میگن به رحم اسیب میزنه؟  دخترم به صورت حرفه ای کار میکنت نگرانم

اصلا هیچ مشکلی نداره منم چند ساله میرم باشگاه فقط یه بار پام در رفت به خاطر زمین چمن که بعدم خوب شد هیچ مشکل رحمی ندارم

تعریف از خود نباشه استقلالی ام :)               ـــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ💙ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩــ

اصلا نگران دخترت نباش ایشالا که موفق میشه 

من از ۱۰ سالگی تا حالا بازی میکنم اتفاقا خیلی خوبه برای آمادگی بدن و همیشه رو فرمی

تعریف از خود نباشه استقلالی ام :)               ـــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ💙ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩــ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش