2777
2789
عنوان

تولد رل

154 بازدید | 19 پست

۲۴دی تولد رلمهههه چی بخرم براش؟؟

چجوری سوپرایزش کنم؟؟؟بنظرتون گوشیمو خاموش کنم ؟😹

به رفیقش بگم بیارش کافه

هر ایده ای که به ذهنتون میرسه بگید مرسی🧡

تولد براش بگیرم کافیه!؟یا کادو؟

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من۲۵ دی برا من بگیر😂

اینم ۲۵دی😹 اشتب تایپی شد

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
چه کلمه چندشیه این رل🤦🏻‍♀️

😐😐نظر راجب تاپیک  بده

نگفتم راجب صحبت کردنم نظر بدی

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
😐😐نظر راجب تاپیک  بده نگفتم راجب صحبت کردنم نظر بدی

عزیزم تو که این کلمه رو رواج ندادی کلی گفتم😘

والا چی بگم تجربه ندارم اون اقا رو هم نمیشناسم😅

چی دوست داره بنظرت تو بهتر میشناسیش

بشقاب دیوارکوب دلبر و جذاب😻💥

برای تمام مناسبتها🎁🎊

نصف قیمت بازار🙀🏃

به پستام سر بزن👈💜



از کانال پوشاک ایلاز بی بی حمایت کنید💚 ایدی روبیکام👇@bano99ilaz       کانال روبیکام  👇https://rubika.ir/ilyazbaby    پسرای عزیزم قول میدم مامان خوبی باشم براتون💙💙                     

وااای منم همون موقع میخوام واسش تولد بگیرم.تولدش بهمنه ولی سربازه این سری بیاد دیگ نمیاد تا عید مجبورم.یه دونه بافت براش خریدم.یه دونه هم اسکرب بوک درس کردم.حالا دو دلم نمیدونم کیک بگیرم براش یا پرو میشه.تو شهر ماهم غریبه جایی رو بلد نیس زیاد نمیتونم‌بگم پاشو بیا فلان کافه باید باهم بریم

وااای منم همون موقع میخوام واسش تولد بگیرم.تولدش بهمنه ولی سربازه این سری بیاد دیگ نمیاد تا عید مجبو ...

ماهم اینجوریممم⁦☹️⁩غریبه

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
عزیزم تو که این کلمه رو رواج ندادی کلی گفتم😘 والا چی بگم تجربه ندارم اون اقا رو هم نمیشناسم😅 چی ...

ببخشید عزیزم 🧡

خودمم نمی‌دونم چی دوس داره اولین تولده ک براش میگیرم

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
بعد یه سوال.ضایه نیس یه ماه دارم زودتر میگیرم براش.

دورت بگردم اینجوری سوپرایز میشه

خب شرایطش اینجوریه که تایم تولدش نمیتونه بیاد دیگه

اینجوری یهو سوپرایز میشه تازه🧡😻منم می‌خوام چندروز قبل بگیرم براش

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز