2777
2789
عنوان

مربای به

436 بازدید | 17 پست
الان دارم مربای به درست میکنم به نظر شما برای یک کیلو به چقدر شکر بریزم
باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . . تقدیم به همسر مهربانم
ممنون چکار کنم مربا خوشمزه بشه
هل ندارم میتونم نریزم
باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . . تقدیم به همسر مهربانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه هل نریزم مربا خوشمزه نمیشه ؟
باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . . تقدیم به همسر مهربانم
حتما دمکنی بزاری
هل به مربات عطر خوبی میده
همه ﭼﻴﺰﺍﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﺍﺱ ... ﻧﻤﻮﻧﺶ ﻣﺎ خانم ها ... ! ﻭﺍﻻ!! ☝️ خدا سایمونو از سرشون کم نکنه!! *** http://ninisite.co/discussion/thread.asp?threadID=1258877&T=%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87_&PageNumber=1
نداری نریز،اما هل توی مربای به خیلی عالی میشه،
میتونی جاش حدود 1/3 قاشچ چایخوری وانیل رو با شکر مورد استفادت مخلوط کنی
اگه طعم دارچین رو هم دوست داری،میتونی زمانی که پخت مربا تموم شد بهش اضافه و از رو حرارت برش داری
جر و بحث کردن با بعضیا مثل اینه که بخوای رو چرتکه، ویندوز 8 نصب کنی![smiley]s/sm_16.gif[/smiley]
چه موقع دم کنی بزارم ؟
باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . . تقدیم به همسر مهربانم
ژاکلین جان،اکثر مرباها با در باز قابلمه درست میشند،اما مربای به رو با در نیمه باز بپز تا رنگش عوض بشه
وقتی کاملا خوشرنگ و تیره شد،درش رو بردار تا به غلظت کافی برسه
جر و بحث کردن با بعضیا مثل اینه که بخوای رو چرتکه، ویندوز 8 نصب کنی![smiley]s/sm_16.gif[/smiley]
وقتی مربا اماده شد دم کنی بزارم ؟
باز باران بارید خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . . . تقدیم به همسر مهربانم
helya
پست ها: 374
عضویت: 9/11/1390

1392/11/5 6:11 ب.ظ

چه موقع دم کنی بزارم ؟



خوشگل خانوم توضیحات رو بخون گلم،هم در مورد خوشرنگ شدنش نوشتم و هم اینکه کی چیکار کنی
http://ashpazkhuneman.blogfa.com/post/43
جر و بحث کردن با بعضیا مثل اینه که بخوای رو چرتکه، ویندوز 8 نصب کنی![smiley]s/sm_16.gif[/smiley]
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز