خانوما ساعت ۴ صبح بوده که با رلم چت کردیم؛؛؛ اینم بگما که خواستگاری و اینا اومده و ....
از ۴ صبح اصلن ازش خبری نیس یعنی سابقه نداشته که سراغمو نگیرع؛؛؛؛ منم پیام ندادم اصلن بهش چون هیچوقت پیام ندادم و خودش پیام میداده؛؛؛ به نظرتون سراغشو بگیرم؟؟؟؟ یا خودش پیام میده
لطفن هر چی که به صلاحه رو بگین انجام بدم