عزیزم اصلا نگران نباش فقط برو توی هوای آزاد نفس بکش. بعدش یک لیوان شیر بخور که اگر گاز کلر وارد دستگاه تنفسی شده تاثیرش از بین بره و مشکلی بوجود نیاره. ببین وایتکس اسم علمیش آب ژاول که توی ترکیباتش از کلر استفاده شده که خوب کلر در حالت معمول بصورت گاز هست که به شدت خطرناکه دیگه. مثالشم همون گاز های کلری که توی جنگ ازش استفاده می کردن. حتما باید اطلاعاتمونو در مورد تمیزکننده های خونگی ببریم بالا بخدا که از هر چیزی خطرناک ترن.
این مقالرو بخونی یعنی متعجب میشی یک لیست کامل داده از مواد خطرناکی که ما باهاشون توی خونه کار می کنیم.
https://adakshimi.ir/article/hazardous-chemicals