2777
2789
عنوان

دبیری

90 بازدید | 4 پست

معدل دبیرستان مثلا هفده یا هجده باشه توی اینکه دبیری قبول بشیم یا اموزش ایتدایی تاثیر داره؟یا فقل رتبه مهمه؟



و اینکه چجوری باید دبیر زبان انگلیسی بشم؟

کلاس یازدهم انسانی هستم

معدل نباید زیر چهارده باشه 

برا دبیری زبان هم باید کنکور زبان داد

دختری هستم پر از ارزو و امید به این زندگی💛میدونم همه انچه که می خواهم یقین پیدا میکنهه در نزدیک ترین زمان🧡تو اون سالن که صدای پاهایم طنین انداز شده است قدم بر میدارم💙مایه افتخارم مادر و پدر عزیزتر از حونم میشم 💚عاشق میشم❤️مادر میشم🤍یه صلوات مهمونم کنید مرسی مهربونا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه بستگی به الویت ها داره، دبیری زبان باید کنکور زبان بدید و خیلی سخت تره نسبت به بقیه رشته ها، 

تو که انسانی هستی به نظرم یکی از دروس ادبیات، عربی، الهیات، تاریخ، مطالعات، جغرافی، ... رو انتخاب کن برای دبیری 

زبان حقیقتش خیلی سخته و اگه شهرتون نیاز نداشته باشه به دبیر، به مشکل بر میخوری و حدودا ۶۰۰ نفر هستن استخدام سالانه دبیر زبان، اما رشته های ادبیات یازده هزار و تجربی حدوداً چهار هزار 

عقاب شکاری نترسد ز بوم، دو مرد خراسان دو صد مرد روم!

نه بستگی به الویت ها داره، دبیری زبان باید کنکور زبان بدید و خیلی سخت تره نسبت به بقیه رشته ها،  ...

میخام ی رشته ای دبیر بشم که بتونم کلاس خصوصی هم بزارم و از اون راه هم درامد داشته باشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز