2777
2789
عنوان

نظر بدید⁦☹️⁩

122 بازدید | 26 پست

رلم میخواد بیاد خواستگاری آخر هفته؛؛؛ بنظرتون بگم ۲ ماه دیگه بیان⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩

یه حسی دارم⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩نمی‌دونم چیکار کنم ؛؛؛ شما بودید چیکار میکردید؟؟؟؟


مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه حسی؟ مطمئن نیستی بخوای باهاش ازدواج کنی؟

حس استرس دارم⁦☹️⁩⁦☹️⁩خیلی بده شبا خوابم نمیبرع

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
دیونه ای هرچ زودتر تکلیفت مشخص شه بهتزه

⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩تو بودی چیکار میکردی؟؟ 

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
چند وقته باهمین

۴ سال

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
چن وقته باهاشی؟ اگ زیاد نیس بزار بیشتر بشناسیش

۴ساله

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
بیان ،بالاخره باید این استرس تجربه کنی که😂

خیلی استرس دارم

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
⁦☹️⁩⁦☹️⁩⁦☹️⁩تو بودی چیکار میکردی؟؟ 

میگفتم‌بیا اگر‌دوسش داشتم شناخت روش داشتم‌باکله بعله میگفتم

🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🌺عضو گروه رز بنفش 💜وزن شروع ۷۳💜وزن فعلی ۵۰۰و۷۱💜وزن هدف ۶۰😎😊 توبالا شهر قلبم یه خونه لاتی دا
اخلاقش چطوره خودت دوسش داری؟

ارع دوسش دارم اخلاقشو خیلی خوبه

مثل مرواریدی که نیلوفر نداشت ؛حال من بدبود هیچکس باور نداشت....🥺  من اگه بمیرمم‌مامان‌وبابام تا مدت‌ها میشینن سرقبرم؛ که مباداباقبربغلی که پسره بریزم رو هم 🙄یامطمئن باشن تاقبل ۸ توقبرم میرم😏
خیلی استرس دارم

من الان حاضرم هرکاری کنم ولی بهج‌برسیم‌ مشکلاتمون حل شه

🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🌺عضو گروه رز بنفش 💜وزن شروع ۷۳💜وزن فعلی ۵۰۰و۷۱💜وزن هدف ۶۰😎😊 توبالا شهر قلبم یه خونه لاتی دا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز